Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές ερωτήσεις/απαντήσεις για αγορές από το e-shop μας.

Ποιό είναι το κόστος των μεταφορικών;

Το κόστος για παραγγελίες άνω των €40, επιβαρύνονται με €3 ανά αποστολή.

Σε πόσες ημέρες παραλαμβάνω;

Ως επί το πλείστον, οι παραγγελίες παραδίδονται από την μεταφορική εταιρεία (ΕΛΤΑ Courier) εντός 48 ωρών, σε όλη την επικράτεια.

Μπορώ να παραλάβω από το κατάστημα;

Ασφαλώς. Επιλέξτε τον ανττίστοιχο τρόπο αποστολής, κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας και όταν ενημερωθείτε ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη, σας περιμένουμε να την παραλάβετε.

Τι μεθόδους πληρωμής έχετε στο e-shop;

Αυτή τη στιγμή, μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία μας με 1) κατάθεση/μεταφορά σε τραπεζικό λογαριασμό 2) με αντικαταβολή 3) εξόφληση στο κατάστημα.

Μπορώ να λάβω τιμολόγιο;

Βεβαίως. Παρακαλώ σημειώστε τα στοιχεία τιμολόγησης κατά την παραγγελία σας ή/και επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά για επιβεβαίωση.

Δέχεστε πληρωμή με κάρτα;

Αυτή τη στιγμή, εξόφληση με χρεωστική/πιστωτική κάρτα, γίνεται μόνο στο φυσικό μας κατάστημα. Εν καιρώ, θα υλοποιηθεί η χρήση κάρτας και στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Δέχεστε επιστροφές προϊόντων;

Επιστροφές γίνονται δεκτές, κατόπιν επικοινωνίας μαζί μας. Σε γενικές γραμμές, προϊόντα άθικτα, στην αρχική τους κατάσταση, μπορούν να επιστραφούν. Για λόγους υγειονομικού ενδιαφέροντος, αρώματα δεν επιστρέφονται.

Υπάρχει χρονικό όριο στις επιστροφές;

Επιστροφές γίνονται δεκτές, 14 ημορολογιακές ημέρες μετά την παραλαβή σας.

Ποιά είναι τα έξοδα επιστροφής;

Τα ταχυδρομικά έξοδα, επιβαρύνουν εσάς. Η επιστροφή των χρημάτων σας, γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίοι εξοφλείσατε εξ’αρχής.

Έχετε ακόμη απορίες;

Στείλτε μας email, κάνωντας κλικ στο πιο κάτω κουμπί

στειλτε μας μηνυμα